ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა
A recent study found that such programs can increase the effectiveness of word-of-mouth marketing efforts by as much as 50 percent.
ბოლო დროს ჩატარებული ერთ-ერთი კვლევის მიხედვით, ასეთი ტიპის პროგრამები სიტყვიერი მარკეტინგის ეფექტურობას თითქმის 50%-ით ზრდის.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
P&G has created a huge word-of-mouth marketing arm— Vocalpoint—consisting of 500,000 moms.
კომპანია პროქტერ & გემბელმა აღნიშნული მარკეტინგის ტიპის მთელი მიმართულება — ვოქალფოინთი შექმნა, რომელიც 500 000 წევრისაგან შედგება.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Finally, online marketers use viral marketing, the Internet version of word-of-mouth marketing.
დაბოლოს, ონლაინმარკეტოლოგები იყენებენ ე.წ. ვირუსისმაგვარ მარკეტინგს სოციალური ქსელების მეშვეობით, რაც ინფორმაციის სიტყვიერად გაცვლა-გამოცვლის ინტერნეტვერსიაა.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Forms of online promotion include online display advertising, search-related advertising, content sponsorships, and viral marketing, the Internet version of word-of-mouth marketing.
ონლაინრეკლამის ფორმები მოიცავს ონლაინსივრცეში სარეკლამო განცხადებების მოთავსებას, რეკლამის ძიების პროფილის მიხედვით, ერთი რეკლამის გამავრცელებლის მიერ დასპონსორებულ რეკლამას და ე.წ. ვირუსულ რეკლამას, რომელიც ნაამბობით ინფორმაციის გავრცელების ელექტრონული ვარიანტია.