ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
In recent years, marketing also has become a major part of the strategies of many not-forprofit organizations, such as colleges, hospitals, museums, zoos, symphony orchestras, and even churches.
ბოლო წლებში მარკეტინგი ბევრი არაკომერციული ორგანიზაციის სტრატეგიის ძირითად ნაწილად იქცა — მაგალითად, ისეთი ორგანიზაციებისათვის, როგორიცაა: კოლეჯები, საავადმყოფოები, მუზეუმები, ზოოპარკები, სიმფონიური ორკესტრები და ეკლესიებიც კი.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Finally, in recent years, marketing also has become a major part of the strategies of many not-for-profit organizations, such as colleges, hospitals, museums, zoos, symphony orchestras, and even churches.
ბოლო წლებში მარკეტინგი მრავალი ისეთი არაკომერციული ორგანიზაციის სტრატეგიის ძირითადი ნაწილი გახდა, როგორიცაა: კოლეჯები, საავადმყოფოები, მუზეუმები, სიმფონიური ორკესტრები და ეკლესიებიც კი.