ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
საბანკო საქმე | თიბისი ბანკი, წლიური ანგარიში 2012
საკრედიტო კომიტეტი, აქტივებისა და ვალდებულებების მართვის კომიტეტი, საოპერაციო რისკების მართვის კომიტეტი, ინფორმაციული ტექნოლოგიების სამეთვალყურეო კომიტეტი და ინფორმაციული ტექნოლოგიების ცვლილების საკონსულტაციო საბჭო, მომხმარებლის კმაყოფილების კომიტეტი, ოპერაციების მართვის კომიტეტი, კროს-გაყიდვების კომიტეტი.
Credit Committee, Assets and Liabilities Management Committee (ALCO), Operational Risk Management Committee, IT Steering Committee, Change Advisory Board, Marketing Committee, Customer Satisfaction Committee, Operations Management Committee, Cross-Sales Committee.
2.
საბანკო საქმე | თიბისი ბანკი, წლიური ანგარიში 2012
მარკეტინგის კომიტეტი პასუხისმგებელია ბრენდის იმიჯზე, ბანკსა და კლიენტს, ან სხვა სამიზნე ჯგუფებს შორის ნებისმიერ მარკეტინგულ კომუნიკაციაზე.
The Marketing Committee is responsible for the brandDs image and for all the marketing communication of the bank to its customers and other target groups.
3.
საბანკო საქმე | თიბისი ბანკი, წლიური ანგარიში 2012
კომიტეტი ადგენს ბრენდის მარკეტინგის სტრატეგიას და მისი მართვის სტრატეგიას.
The Committee sets the brandDs marketing strategy and its management strategy.
4.
საბანკო საქმე | თიბისი ბანკი, წლიური ანგარიში 2012
კომიტეტი იკრიბება ყოველკვირეულად და ანგარიშვალდებულია გენერალურ დირექტორთან.
The Marketing Committee meets on a weekly basis and reports to the CEO.
5.
საბანკო საქმე | თიბისი ბანკი, წლიური ანგარიში 2012
ასევე ბანკი კონსტანტას ჩაუთვლელად, ადმინისტრაციული და სხვა საოპერაციო ხარჯები 26.1%-ით 57.4 მილიონ ლარამდე გაიზარდა, 2011 წელს დაფიქსირებულ 45.5 მილიონ ლართან შედარებით, რაც ძირითადად რეკლამასა და მარკეტინგზე გაწეული ხარჯების ზრდამ განაპირობა, რომლებიც, თავის მხრივ, ბანკის 20 წლის იუბილესთან დაკავშირებული სარეკლამო კამპანიის გამო 43.8%-ით გაიზარდა.
Similarly, without Bank Constanta, administrative and other operating expenses grew by 26.1% to GEL 57.4 million compared to GEL 45.5 million in 2011, largely due to higher advertising and marketing costs, which grew by 43.8% Y-o-Y as a result of intensified marketing and advertising activities associated with the 20th anniversary of the Bank.
6.
საბანკო საქმე | თიბისი ბანკი, წლიური ანგარიში 2012
საცალო ბაზარზე პოზიციების გამყარება და გაყიდვების გაზრდა მნიშვნელოვნად განაპირობა წლის განმავლობაში ბანკის მიერ ახალი პროდუქტების წარმატებით დანერგვამ და ეფექტურმა მარკეტინგულმა კამპანიებმა.
The strengthening of the Bank's positions in the retail market and increase of sales were mainly due to the successful introduction of new products and effective marketing campaigns.
7.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 3
გამოიანგარიშეთ კიბერკალმისტრებზე მოთხოვნის ფასისმიერი ელასტიკურობა და შეისწავლეთ მარკეტინგის ზემოქმედება მოთხოვნაზე.
Calculate the price elasticity of demand for Cyberbens and study the impact of marketing on demand.
8.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელოს შესავალი
კომპიურეტული მოდელირება მოსწავლეებს წარმოების, მარკეტინგისა და ფინანსური საქმიანობის ფუნდამენტურ საკითხებზე დააფიქრებს და სტიმულს აღუძრავს, დაუკავშირონ ისინი ეკონომიკურ პრინციპებსა და ეკონომიკურ ინსტიტუტებს, რომლებსაც ისინი შეისწავლიან.
The simulation motivates students to think about the fundamentals of production, marketing, and finance to relate them to the economic principles and economic institutions that they have been studying.
9.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელოს შესავალი
თამაშ-მოდელირების პროცესში მოსწავლეები ფასს დაადებენ თავის კალმისტრებს, განსაზღვრავენ წარმოების დონეებს, შეადგენენ მარკეტინგისა და სამეცნიერო კვლევითი სამუშაოების ბიუჯეტებს და ინვესტირებას მოახდენენ სამრეწველო ნაგებობებსა და მოწყობილობაში.
Over the course of the simulation, students will set a price for their pens, determine production levels, plan marketing and research-and-development budgets, and invest in plant and equipment.
10.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 6
• შეიმუშავეთ სამარკეტინგო კამპანია მოსწავლეთა კომპანიის ან კიბერკალმისტრებისათვის.
• Develop a marketing campaign for the student company or for Cyberpens.
11.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 7
გეგმა უნდა შეიცავდეს კომპანიის სახელწოდებას, მიზნების მისეულ ხედვას, ფასების დადგენისა და საინვესტიციო სტრატეგიას, პროდუქციის გასაღების გეგმას სარეკლამო განცხადების ნიმუშთან ან სცენართან ერთად და დაგეგმილ ბალანსის უწყისებსა და მოგება-ზარალის ანგარიშებს.
The plan should include the company name, its vision or goals, a pricing and investment strategy, a marketing plan with sample at copy or storyboards, and projected balance sheets and income statements.
12.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 8
3. გასაღებისა და წარმოების სტრატეგიები;
3. marketing and production strategies;
13.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 11
• განსაზღვრონ მარკეტინგი და აღწერონ მარკეტინგის როლი კონკურენციული თავისუფალი მეწარმეობის ეკონომიკაში.
• Define marketing and describe the role of marketing in a competitive free enterprise economy.
14.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 11
• აღწერონ „მარკეტინგის ოთხი P“: პროდუქტი, ფასი, პრომოუშენი და ადგილი.
• Describe the "our Ps of marketing": product, price, promotion, and place.
15.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 11
ინფორმაციის გავრცელებისა და გაცვლის გასაიოლებელ სტრატეგიებს ეწოდება მარკეტინგი – ყველაფერი, რაც საქონლის წარმოებიდან მის შეძენამდე ხდება.
Strategies to facilitate the dissemination of information and exchange are considered marketing-everything that takes place between production and purchase.
16.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 11
• სთხოვეთ კონსულტანტს, მოიყვანოს კლასში თავისი ფირმის მარკეტინგის განყოფილების წარმომადგენელი ფირმის მარკეტინგის გეგმის აღსაწერად.
• Ask the consultant to bring a representative of his or her firm’s marketing department to describe its marketing plan.
17.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 11
• გააანალიზეთ თქვენი მოსწავლეთა კომპანიის მარკეტინგის გეგმა „მარკეტინგის ოთხი P-ს“ თვალსაზრისით.
• Analyze your student company’s marketing plan in terms of the "Four Ps."
18.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 11
• გამოიყენეთ JA TITAN-ის სასკოლო ვარიანტი კიბერკალმისტრებზე მოთხოვნაზე მარკეტინგის ზემოქმედების საილუსტრაციოდ.
• Use JA TITAN School Edition to illustrate the impact of marketing on demand for Cyberpens.
19.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 11
მარკეტინგი.
Marketing.
20.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 11
განსაზღვრეთ ძირითადი მარკეტინგული ფუნქციების – რისკის შემცირების, მონაცემების შეგროვების, შესყიდვის, ტრანსპორტირების, გაყიდვის, შენახვის, დაფინანსების, სტანდარტიზებისა და დახარისხების – მნიშვნელობა.
Identify the importance of the principal marketing functions-managing risk, gathering data, buying, transporting, selling, storing, financing, standardizing, and grading.