ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Most international marketers suggest that companies should “think globally but act locally”—that they should seek a balance between globally standardized strategies and locally adapted marketing mix tactics.
საერთაშორისო მარკეტოლოგთა უმეტესობა გვთავაზობს, კომპანიებმა „იფიქრონ გლობალურად, მაგრამ იმოქმედონ ლოკალურად“ და დაიცვან ბალანსი გლობალურ სტანდარტულ სტრატეგიებსა და ადგილობრივად ადაპტირებული მარკეტინგული კომპლექსის ტაქტიკას შორის.