ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
“We’re able to play with colors and materials and get instant feedback from these fans, which allows us to be more efficient in development and go-to-market planning,” says the adidas marketing executive.
„ჩვენ შეგვიძლია პროდუქტის რამდენიმე ვარიანტი შევთავაზოთ ამ ჯგუფს და სწრაფად მივიღოთ მათი შეფასება, რაც საშუალებას გვაძლევს უფრო პროგრესულად განვვითარდეთ და დავსახოთ ახალ ბაზარზე შესვლის გეგმები“, — აცხადებს ადიდასის მარკეტინგის ხელმძღვანელი.