მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
“We’re able to play with colors and materials and get instant feedback from these fans, which allows us to be more efficient in development and go-to-market planning,” says the adidas marketing executive.
„ჩვენ შეგვიძლია პროდუქტის რამდენიმე ვარიანტი შევთავაზოთ ამ ჯგუფს და სწრაფად მივიღოთ მათი შეფასება, რაც საშუალებას გვაძლევს უფრო პროგრესულად განვვითარდეთ და დავსახოთ ახალ ბაზარზე შესვლის გეგმები“, — აცხადებს ადიდასის მარკეტინგის ხელმძღვანელი.