ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა
State Farm has also developed comprehensive advertising, marketing, and public relations campaigns that have helped it to gain significant brand equity and market share among Asian American consumers.
სტეიტ ფარმამაც შეიმუშავა საკმაოდ ყოვლისმომცველი და კომპლექსური სარეკლამო კამპანია მარკეტინგული და პიარის თვალსაზრისით, რის შედეგადაც მნიშვნელოვანი ბრენდის კაპიტალი და დიდი საბაზრო წილი მოიხვეჭა აზიური წარმოშობის ამერიკელთა შორის.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. საცალო და საბითუმო ვაჭრობა
Wholesalers will continue to increase the services they provide to retailers—retail pricing, cooperative advertising, marketing and management information reports, accounting services, online transactions, and others.
ბითუმად მოვაჭრეები კვლავაც გააგრძელებენ საცალო მოვაჭრეებისთვის ისეთი მომსახურების სპექტრის შეთავაზებას, როგორებიცაა ფასწარმოქმნაში დახმარება, პროდუქციის ერთობლივი რეკლამირება, მარკეტინგისა და მენეჯმენტის ინფორმაციული ანგარიშების წარმოება, ანგარიშსწორების მომსახურებები, ელექტრონული ტრანზაქციები და სხვა.