ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Finally, we discuss the major trends and forces affecting marketing in this age of customer relationships.
ბოლოს, ყურადღებას გავამახვილებთ იმ ძირითად ტენდენციებსა და ძალებზე, რომლებიც ზეგავლენას ახდენენ მარკეტინგზე დღევანდელ დინამიკურ ეპოქაში.