ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
Other idea sources include trade magazines, shows, and seminars; government agencies; advertising agencies; marketing research firms; university and commercial laboratories; and inventors.
იდეის სხვა წყაროებს მიეკუთვნებიან: სავაჭრო ჟურნალები, შოუები და სემინარები, სამთავრობო უწყებები, სარეკლამო სააგენტოები, მარკეტინგული კვლევის ფირმები, უნივერსიტეტები, კომერციული ლაბორატორიები და გამომგონებლები.