მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Other idea sources include trade magazines, shows, and seminars; government agencies; advertising agencies; marketing research firms; university and commercial laboratories; and inventors.
იდეის სხვა წყაროებს მიეკუთვნებიან: სავაჭრო ჟურნალები, შოუები და სემინარები, სამთავრობო უწყებები, სარეკლამო სააგენტოები, მარკეტინგული კვლევის ფირმები, უნივერსიტეტები, კომერციული ლაბორატორიები და გამომგონებლები.