ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
საქართველოს შრომის, ჯანმრთელობისა და სოციალური დაცვის სამინისტრო | შრომის ბაზრის მოთხოვნის კომპონენტის კვლევა
They have learned American marketing, but they experience difficulties in adaptation, the students of Javakhishvili stand out for analytical skills, though they lack relevant knowledge.
ამერიკული მარკეტინგი ისწავლეს, მაგრამ ადაპტაცია უჭირთ, ჯავახიშვილის სტუდენტები უფრო გამოირჩევიან ანალიტიკური უნარებით, თუმცა სათანადო ცოდნა არ აქვთ.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
Dr. Kotler has served as chairman of the College on Marketing of the Institute of Management Sciences, a director of the American Marketing Association.
პროფესორი კოტლერი იყო მართვის მეცნიერებათა ინსტიტუტის მარკეტინგის კოლეჯის თავმჯდომარე და ამერიკის მარკეტინგის ასოციაციის დირექტორი.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Consumers have many concerns about how well the American marketing system serves their interests.
მომხმარებლებს ბევრი პრეტენზია აქვთ იმასთან დაკავშირებით, როგორ იცავს მარკეტინგის სისტემა მათ ინტერესებს.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Many critics charge that the American marketing system causes prices to be higher than they would be under more “sensible” systems.
ბევრი კრიტიკოსი ამტკიცებს, რომ ამერიკული მარკეტინგული სისტემა განაპირობებს იმაზე მაღალი ფასების დაწესებას, ვიდრე მგრძნობიარე“ სისტემის პირობებში შეიძლებოდა ჰქონოდა.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Finally, the American marketing system has been accused of poorly serving disadvantaged consumers.
საბოლოოდ, რასაც ამერიკის მარკეტინგის სისტემას საყვედურობენ, სოციალურად დაუცველი მომხმარებლის ცუდი მომსახურებაა.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
The American marketing system has been accused of adding to several “evils” in American society at large, such as creating too much materialism, too few social goods, and a glut of cultural pollution.
ამერიკულ მარკეტინგულ სისტემას სდებენ ბრალს იმაში, რომ ამერიკულ საზოგადოებას, როგორც მთლიანს, რამდენიმე დამატებით „ბოროტებას“ სთავაზობს, მაგალითად, მეტისმეტი მატერიალიზმის ხელშეწყობას, საზოგადოებრივი საქონლის სიმცირესა და კულტურის „დაბინძურებას“.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
For example, the American Marketing Association.
მაგალითად, ამერიკის მარკეტინგულმა ასოციაციამ შეიმუშავა .