ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
საბანკო საქმე | თიბისი ბანკი, წლიური ანგარიში 2012
Similarly, without Bank Constanta, administrative and other operating expenses grew by 26.1% to GEL 57.4 million compared to GEL 45.5 million in 2011, largely due to higher advertising and marketing costs, which grew by 43.8% Y-o-Y as a result of intensified marketing and advertising activities associated with the 20th anniversary of the Bank.
ასევე ბანკი კონსტანტას ჩაუთვლელად, ადმინისტრაციული და სხვა საოპერაციო ხარჯები 26.1%-ით 57.4 მილიონ ლარამდე გაიზარდა, 2011 წელს დაფიქსირებულ 45.5 მილიონ ლართან შედარებით, რაც ძირითადად რეკლამასა და მარკეტინგზე გაწეული ხარჯების ზრდამ განაპირობა, რომლებიც, თავის მხრივ, ბანკის 20 წლის იუბილესთან დაკავშირებული სარეკლამო კამპანიის გამო 43.8%-ით გაიზარდა.
2.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელოს, თავი 2
Sales and Marketing;
გაყიდვა და მარკეტინგი;
3.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | კომერციული და ეკონომიკური განათლების პროგრამები
Students learn the steps in organizing a business and producing and marketing a product.
მოსწავლეები შეისწავლიან საწარმოს დაარსებისა და პროდუქციის წარმოებისა და ბაზარზე გასაღების ძირითად ეტაპებს.
4.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | კომერციული და ეკონომიკური განათლების პროგრამები
MESE (Ages 14-20) – "Management and Economic Simulation Exercise" is a computer-simulated program, in which teams of students make production and marketing decisions for an imaginary product.
„მენეჯმენტისა და ეკონომიკური იმიტაციის სავარჯიშო“ (14-20 წლის ასაკი) – „მენეჯმენტისა და ეკონომიკური იმიტაციის სავარჯიშო“ კომპიუტერულად მოდელირებულ სავარჯიშო პროგრამას წარმოადგენს, რომლის დროსაც მოსწავლეთა ჯგუფები წარმოსახვითი პროდუქციის წარმოებასა და მარკეტინგთან დაკავშირებულ გადაწყვეტილებებს ღებულობენ.
5.
დიდი აბრეშუმის გზა | თავი VII
The following key issues were discussed: multimodal freight traffic, the experience of world transport corridor, coordination of the various types of transport, international treaties and rules, market economy and marketing, management of transport companies, forwarding service activity, information technologies, etc.
განიხილეს შემდეგი ძირითადი საკითხები: მულტიმოდალური გადაზიდვები, მსოფლიო სატრანსპორტო დერეფნების გამოცდილება, სხვადასხვა სახის ტრანსპორტის მუშაობის კოორდინაცია, საერთაშორისო ხელშეკრულებები და წესები, საბაზრო ეკონომიკა და მარკეტინგი, სატრანსპორტო კომპანიების მართვა, საექსპედიტორო საქმიანობა, საინფორმაციო ტექნოლოგიები და სხვ.
6.
საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრო | საქართველოს შრომის ბაზრის ანალიზი
The largest number of vacancies have been reported on business and administration professionals, broadly represented by advertising and marketing professionals, accountants, financial analysts and staff and career advancement professionals.
სპეციალისტებიდან ყველაზე მეტი ვაკანსია დაფიქსირდა ბიზნესისა და ადმინისტრირების სპეციალისტებზე და მათგან ფართოდ არის წარმოდგენილი რეკლამირებისა და მარკეტინგის სპეციალისტები, ბუღალტრები, ფინანსური ანალიტიკოსები და პერსონალისა და კარიერული წინსვლის სპეციალისტები.
7.
საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრო | საქართველოს შრომის ბაზრის ანალიზი
The largest number of vacancies have been reported on business and administration professionals, broadly represented by advertising and marketing professionals, accountants, financial analysts and staff and career advancement professionals.
სპეციალისტებიდან ყველაზე მეტი ვაკანსია დაფიქსირდა ბიზნესისა და ადმინისტრირების სპეციალისტებზე და მათგან ფართოდ არის წარმოდგენილი რეკლამირებისა და მარკეტინგის სპეციალისტები, ბუღალტრები, ფინანსური ანალიტიკოსები და პერსონალისა და კარიერული წინსვლის სპეციალისტები.
8.
საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრო | ტურიზმის ინდუსტრიაში შრომის ბაზრის საჭიროებათა კვლევა
Advertising and marketing professionals have received quite a low score from employers regarding the knowledge of local tourism (1.5 points) and sales skills (2 points).
რეკლამირებისა და მარკეტინგის სპეციალისტებმა საკმაოდ დაბალი შეფასება მიიღეს დამსაქმებელთა მხრიდან ადგილობრივი ტურიზმის ცოდნის (1.5 ქულა) და გაყიდვების უნარების (2 ქულა) თვალსაზრისით.
9.
საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრო | ტურიზმის ინდუსტრიაში შრომის ბაზრის საჭიროებათა კვლევა
The salary offered on vacancies is high for the following elementary groups: hotel managers, computer network and systems technicians, web technicians, chefs, travel consultants and clerks, advertising and marketing professionals.
ვაკანსიებზე შეთავაზებული ხელფასი მაღალია შემდეგ ელემენტარულ ჯგუფებზე: სასტუმროების მენეჯერები, კომპიუტერული ქსელისა და სისტემების ტექნიკოსები, ვებ ტექნიკოსები, შეფ-მზარეულები, მოგზაურობის კონსულტანტები და კლერკები, რეკლამირებისა და მარკეტინგის სპეციალისტები.
10.
საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრო | ტურიზმის ინდუსტრიაში შრომის ბაზრის საჭიროებათა კვლევა
Then are bartenders, restaurant managers, hotel receptionists, travel consultants and clerks, other service managers, travel guides, advertising and marketing professionals.
შემდეგ კლებადობით მოდის ბარმენები, რესტორნის მენეჯერები, სასტუმროს მიმღების ოპერატორები, მოგზაურობის კონსულტანტები და კლერკები, სხვა მომსახურების მენეჯერები, მოგზაურობის გიდები, რეკლამირებისა და მარკეტინგის სპეციალისტები.
11.
ჰარვარდის ბიზნეს სკოლა | საჰაერო ბრძოლა ევროპის გამო: რაიანეარი (C)
Pricing and marketing.
ფასჩამოყალიბება და მარკეტინგი.
12.
ევროკავშირის ოფიციალური ჟურნალი | ასოცირების შესახებ შეთანხმება ერთის მხრივ, ევროკავშირს და ევროპის ატომური ენერგიის გაერთიანებას და მათ წევრ სახელმწიფოებსა და მეორეს მხრივ, საქართველოს შორის: კარი IV, თავი 6
The selling and marketing of air transport services;
საჰარეო სატრანსპორტო მომსახურების გაყიდვა და მარკეტინგი;
13.
ევროკავშირის ოფიციალური ჟურნალი | ასოცირების შესახებ შეთანხმება ერთის მხრივ, ევროკავშირს და ევროპის ატომური ენერგიის გაერთიანებას და მათ წევრ სახელმწიფოებსა და მეორეს მხრივ, საქართველოს შორის: კარი IV, თავი 9
2. The import, export and marketing of any product referred to in Articles 170 and 171 of this Agreement shall be conducted in compliance with the laws and regulations applying in the territory of the importing Party.
2. ამ შეთანხმების 170-ე და 171-ე მუხლებში მითითებული პროდუქტის იმპორტი, ექსპორტი და ბაზარზე გატანა განხორციელდება იმპორტიორი მხარის ტერიტორიაზე მოქმედი კანონებისა და კანონქვემდებარე აქტების შესაბამისად.
14.
საქართველოს მთავრობა | საქართველოს შრომის ბაზრის ფორმირების სახელმწიფო სტრატეგიისა და საქართველოს შრომის ბაზრის ფორმირების სახელმწიფო სტრატეგიის რეალიზაციის 2015-2018 წლების სამოქმედო გეგმა
Technical Assistance and Marketing.
ტექნიკური დახმარება და მარკეტინგი.
15.
საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრო | უნარებზე საწარმოთა მოთხოვნის კვლევა - 2020
In the major occupational group of Managers - Sales and Marketing Managers.
მენეჯერების ძირითად პროფესიულ ჯგუფში - გაყიდვებისა და მარკეტინგის მენეჯერები.
16.
საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრო | უნარებზე საწარმოთა მოთხოვნის კვლევა - 2020
Sales and Marketing Managers.
გაყიდვებისა და მარკეტინგის მენეჯერები.
17.
საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრო | უნარებზე საწარმოთა მოთხოვნის კვლევა - 2020
Followed by sales Demonstrators and sales and marketing managers.
შემდეგ მოდის გაყიდვების წარმომადგენლები და გაყიდვებისა და მარკეტინგის მენეჯერები.
18.
საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრო | უნარებზე საწარმოთა მოთხოვნის კვლევა - 2020
In the elementary occupational groups Sales and Marketing Managers employed due to "enterprise expansion" - 30.2% is significant.
ელემენტარული პროფესიული ჯგუფებიდან გამორჩეულია „საწარმოს გაფართოების“ მიზეზით გაყიდვებისა და მარკეტინგის მენეჯერები - 30.2%.
19.
საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრო | უნარებზე საწარმოთა მოთხოვნის კვლევა - 2020
Sales and Marketing Managers also stand out in the case of "insufficient workforce" - 22.2%.
ასევე გაყიდვებისა და მარკეტინგის მენეჯერები გამოირჩევიან „არასაკმარისი სამუშაო ძალის“ შემთხვევაშიც - 22.2%.
20.
საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრო | უნარებზე საწარმოთა მოთხოვნის კვლევა - 2020
From elementary occupational groups Accountants have be mostly affected due to the dismissal of employees as a result of the reduction in production, followed by Managing Directors and Chief Executives, and Sales and Marketing Managers.
ელემენტარული პროფესიული ჯგუფებიდან წარმოების შემცირების შედეგად დასაქმებულების გათავისუფლება ყველაზე მეტად ბუღალტრებს შეეხო, შემდეგ მოდიან მმართველი დირექტორები და უმაღლესი რგოლის მენეჯერები, და გაყიდვებისა და მარკეტინგის მენეჯერები.