ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Still, well-structured, well-designed Web searches can be a good starting point to any marketing research project.
მიუხედავად ამისა, კარგად აწყობილი და დახვეწილი ვებ-ძიება არაჩვეულებრივი საწყისია ნებისმიერი მარკეტინგული კვლევისათვის.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Surveys addressing almost any marketing question or decision can be conducted by phone or mail, in person, or on the Web.
თითქმის ყველა მარკეტინგული საკითხის გადაჭრისა თუ გადაწყვეტილების მისაღებად წარმოებული გამოკითხვა შესაძლოა ჩატარდეს ტელეფონით, ელექტრონული ფოსტის მეშვეობით, პირისპირ ან ონლაინრეჟიმში.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 6. ბიზნესბაზრები და ბიზნესმყიდველის ქცევა
Total government spending is determined by elected officials rather than by any marketing effort to develop this market.
საერთო სამთავრობო ხარჯვის მიმართულება განისაზღვრება ამა თუ იმ ოფიციალური პირის მოსაზრებით და არა გამყიდველი კომპანიის მარკეტინგული აქტივობით.