ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Facing decreasing demand as more Americans choose cremation, cemeteries across the country are marketing to the living in hopes they will become customers in the future.
ვინაიდან დღეს მრავალი ამერიკელი სიკვდილის შემდეგ კრემაციას ამჯობინებს, სასაფლაოებზე მოთხოვნა შემცირდა და ამ ბიზნესის წარმომადგენლები ისეთ მარკეტინგს ახორციელებენ, რომელიც მათ კლიენტურაზე დადებით გავლენას მოახდენს.