ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრო | უნარებზე საწარმოთა მოთხოვნის კვლევა - 2017
Business related activities, such as marketing, advertising, public relations, application of rules of departments.
ბიზნესთან დაკავშირებულ საქმიანობას, როგორიცაა მარკეტინგი, რეკლამა, საზოგადოებრივი ურთიერთობები და დაპატენტების წესების გამოყენება.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
End-of-chapter features help to summarize important chapter concepts and highlight important themes, such as marketing and the economy, marketing technology, ethics, and financial marketing analysis.
თავის ბოლოს მოცემული მასალა კი ხელს უწყობს მათ, შეაჯამონ თავში მოცემული მნიშვნელოვანი ცნებები და ხაზი გაუსვან ისეთ მნიშვნელოვან თემებს, როგორებიცაა: მარკეტინგი და ეკონომიკა, მარკეტინგული ტექნოლოგიები, ეთიკა და ფინანსური მარკეტინგის ანალიზი.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Perhaps no other area of marketing is changing so profoundly as marketing communications, creating both exciting and anxious times for marketing communicators.
ალბათ ასე არსებითად მარკეტინგის არცერთი დარგი არ იცვლება, რაც მარკეტინგულ კომუნიკაციებს როგორც სასიამოვნო, ისე ამაღელვებელ მდგომარეობას უქმნის.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
As marketing communicators adopt richer but more fragmented media and promotion mixes to reach their diverse markets, they risk creating a communications hodgepodge for consumers.
იმისათვის, რომ განსხვავებული ბაზრები დააკმაყოფილონ, მარკეტოლოგები უფრო მდიდარ, მაგრამ მეტად ფრაგმენტულ მარკეტინგულ კომპლექსებსა და მედიასაშუალებებს იყენებენ, ამით ისინი მომხმარებლებისათვის საკომუნიკაციო აურზაურის შექმნის რისკის წინაშე დგანან.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
If they refuse to go along with any of the actions, they might be ineffective as marketing managers and unhappy because of the constant moral tension.
თუ მარკეტოლოგი საერთოდ უარს იტყვის ყოველგვარ მოქმედებაზე, მაშინ ის ვერ იქნება ეფექტური და თან უბედურად იგრძნობს თავს მუდმივი მორალური წნეხის გამო.