ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
In Chapter 13, we will look at marketing channel issues from the viewpoint of retailers and wholesalers.
მე-13 თავში განვიხილავთ მარკეტინგულ არხებს საცალო და საბითუმო მოვაჭრეების გადმოსახედიდან.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
As technological developments make the world an increasingly smaller and more fragile place, marketers must be good at marketing their brands globally and in sustainable ways.
ტექნოლოგიური პროგრესი მსოფლიოს მასშტაბებს კიდევ უფრო ამცირებს და სათუთს ხდის, შესაბამისად მარკეტოლოგებმა ზედმიწევნით უნდა იცოდნენ, როგორ მოახდინონ თავიანთი ბრენდების საყოველთაო და მდგრადი მარკეტინგი.