ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
“These new targeted campaigns are driving 2,500 percent more revenue per e-mail than [our] average marketing campaigns”.
ამ ახალი სამიზნე კამპანიების წყალობით, 2500%-ით მეტი შემოსავალი შემოვიდა ყოველ ელექტრონულ შეტყობინებაზე, ვიდრე ჩვენი საშუალო მერკეტინგული კამპანიებიდან“.