ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 6. ბიზნესბაზრები და ბიზნესმყიდველის ქცევა
Advances in information technology have changed the face of the B-to-B marketing process.
ინფორმაციული ტექნოლოგიების სფეროს წინსვლის შედეგად საერთოდ შეიცვალა კომპანია-კომპანიასთან მარკეტინგის პროცესი.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 6. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
B-to-B marketing relies heavily on sales reps.
ბი-თუ-ბი მარკეტინგის ძირითადი მამოძრავებელი ძალა გაყიდვების წარმომადგენლები არიან.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
In B-to-B marketing, the customer profile might contain the products and services the customer has bought, past volumes and prices, key contacts, competing suppliers, the status of current contracts, estimated future spending, and competitive strengths and weaknesses in selling and servicing the account.
ბი-თუ-ბი მარკეტინგში მომხმარებლის პროფილი შესაძლოა მოიცავდეს იმ პროდუქტებსა და მომსახურებას, რომლებიც მომხმარებელმა შეიძინა, მის რაოდენობასა და ფასებს, ძირითად საკონტაქტო პირებს, ერთმანეთის კონკურენტ მომწოდებლებს, არსებული კონტრაქტების სტატუსს, სამომავლო ხარჯების გათვლებს და გაყიდვებისა და ანგარიშთა მომსახურების ძლიერ და სუსტ მხარეებს.