მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 15. რეკლამირება და საზოგადოებასთან ურთიერთობა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Logos, stationery, brochures, signs, business forms, business cards, buildings, uniforms, and company cars and trucks—all become marketing tools when they are attractive, distinctive, and memorable.
ემბლემები, ბროშურები, საკანცელარიო ნივთები, ბიზნესფორუმები, სავიზიტო ბარათები, შენობები და კომპანიის მანქანები – ყველაფერი მარკეტინგის საშუალებებად გადაიქცევა, როდესაც მათ ლამაზად და მიმზიდველად აფორმებენ.