ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 15. რეკლამირება და საზოგადოებასთან ურთიერთობა
Logos, stationery, brochures, signs, business forms, business cards, buildings, uniforms, and company cars and trucks—all become marketing tools when they are attractive, distinctive, and memorable.
ემბლემები, ბროშურები, საკანცელარიო ნივთები, ბიზნესფორუმები, სავიზიტო ბარათები, შენობები და კომპანიის მანქანები – ყველაფერი მარკეტინგის საშუალებებად გადაიქცევა, როდესაც მათ ლამაზად და მიმზიდველად აფორმებენ.