ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Marketing information has no value until it is used to gain customer insights and make better marketing decisions.
მარკეტინგულ ინფორმაციას არანაირი ფასი არა აქვს, თუ მასზე დაფუძნებით ოპტიმალური გადაწყვეტილებებს არ მიიღებენ.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Marketing information has no value until it is used to make better marketing decisions.
მარკეტინგულ ინფორმაციას არანაირი ფასი არა აქვს, თუ მასზე დაფუძნებით ოპტიმალური გადაწყვეტილების მიღება არ მოხდა.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა
But many marketers use such touchy-feely approaches, now sometimes called interpretive consumer research, to dig deeper into consumer psyches and develop better marketing strategies.
თუმცა, მრავალი მარკეტოლოგი ასეთ მიდგომას, რომელსაც ამჟამად ეწოდება „ინტერპრეტირებადი სამომხმარებლო კვლევა“ იმისათვის იყენებს, რომ კიდევ უფრო ღრმად ჩასწვდეს მომხმარებლის ფსიქიკას და განავითაროს მარკეტინგის უკეთესი სტრატეგიები.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
It was through better prices or better marketing.
ალბათ უკეთესი ფასებით ან მარკეტინგის მეშვეობით.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მარკეტინგი პრაქტიკაში
The niche sites often provide a better marketing message environment.
სანიშნე გვერდები ხშირად ქმნიან უკეთეს გარემოს მარკეტინგული შეტყობინებებისათვის.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Clearly, better marketing systems must be built to service disadvantaged consumers.
აშკარაა, რომ სოციალურად დაუცველი მოსახლეობისთვის უკეთესი მარკეტინგული სისტემები უნდა შეიქმნას.