ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. მარკეტინგი პრაქტიკაში
To support its new-product lineup, Kraft also boosted marketing expenditures and refreshed the look and feel of its packaging and advertising.
იმისათვის, რომ ახალი პროდუქტის კარგად გაყიდვა უზრუნველყოს, კრაფტმა გაზარდა მარკეტინგის ხარჯები, გადაახალისა და განაახლა პროდუქტის შეფუთვა და რეკლამა.