ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
For many companies, labels have become an important element in broader marketing campaigns.
მრავალი კომპანიისათვის ეტიკეტი უფრო ყოვლისმომცველი მარკეტინგული კამპანიის მნიშვნელოვან ნაწილად გადაიქცა.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. ფასწარმოქმნა: მყიდველთა ფასეულობის გაგება და შექმნა
Price is only one element of the company’s broader marketing strategy.
ფასი კომპანიის მარკეტინგული სტრატეგიის მხოლოდ ერთი ელემენტია.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Price is only one element of the company’s broader marketing strategy.
ფასი კომპანიის ყოვლისმომცველი მარკეტინგული სტრატეგიის მხოლოდ ერთი ელემენტია.