ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა
Word-of-Mouth Influence and Buzz Marketing.
სიტყვიერი მარკეტინგისა და ბაზ–მარკეტინგის ზეგავლენა.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა
Buzz marketing involves enlisting or even creating opinion leaders to serve as “brand ambassadors” who spread the word about a company’s products.
ბაზ-მარკეტინგი გულისხმობს აზრის გამავრცელებელთა თავმოყრას ან შექმნასაც კი, რომლებსაც დაეკისრებათ ე.წ. ბრენდის ელჩების როლი, რათა კონკრეტული კომპანიის შესახებ გაავრცელონ ინფორმაცია.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Buzz marketing involves cultivating opinion leaders and getting them to spread in- information about a product or service to others in their communities.
ბაზ-მარკეტინგი გულისხმობს აზრის ლიდერების — გამავრცელებლების მომზადებას და მათი მეშვეობით ინფორმაციის საზოგადოებაში გავრცელებას ამა თუ იმ პროდუქტისა თუ მომსახურების შესახებ.