მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
1. Calculate marketing return on sales and marketing ROI for both companies, as described in Appendix 2.
1. დაიანგარიშეთ მარკეტინგული ამონაგები გაყიდვებთან მიმართებაში და მარკეტინგული ინვესტიციებიდან მიღებული ამონაგები ორივე კომპანიისათვის, როგორც ეს აღწერილია დანართში 2.