ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
1. Calculate marketing return on sales and marketing ROI for both companies, as described in Appendix 2.
1. დაიანგარიშეთ მარკეტინგული ამონაგები გაყიდვებთან მიმართებაში და მარკეტინგული ინვესტიციებიდან მიღებული ამონაგები ორივე კომპანიისათვის, როგორც ეს აღწერილია დანართში 2.