ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Catalog Marketing.
მარკეტინგი კატალოგით.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
The main forms of direct marketing include personal selling, direct-mail marketing, catalog marketing, telephone marketing, DRTV marketing, kiosk marketing, and online marketing.
პირდაპირი მარკეტინგის ძირითად ფორმებში შედის: პერსონალური გაყიდვები, ფოსტით განხორციელებული მარკეტინგი, მარკეტინგი კატალოგებით, სატელეფონო მარკეტინგი, პირდაპირი რეაგირების სატელევიზიო მარკეტინგი, მარკეტინგი თვითმომსახურების სავაჭრო ჯიხურებით და ონლაინმარკეტინგი.