ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომპანიის მაგალითი
Despite the growth of cause-related marketing, PepsiCo’s effort is perhaps the first example of a major brand making social responsibility the main theme of its campaign, rather than an add-on.
მიუხედავად აქტიური, ე. წ. დაკავშირებული მარკეტინგის მნიშვნელობის ზრდისა, მიზეზობრივად პეპსიკოს მცდელობები ალბათ პირველი მაგალითია იმისა, როგორ ახერხებს მნიშვნელოვანი ბრენდი სოციალური პასუხისმგებლობა მთავარი თემა გახადოს და არა მხოლოდ დამატება.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომპანიის მაგალითი
Coca-Cola’s response to Pepsi Refresh, donating a dollar to Boys and Girls Clubs of America each time a visitor to Coke’s Facebook page shares a virtual Coke gift, illustrates how most advertiser’s cause-related marketing efforts are peripheral to other advertising activities.
კოკა-კოლას რეაქცია პეპსი რეფრეშზე ასეთია – იგი რიცხავს თითო დოლარს ამერიკის გოგოებისა და ბიჭების კლუბში ყოველთვის, როდესაც მისი ფეისბუქის გვერდის ვიზიტორი ვირტუალურ საჩუქარს გააზიარებს, ეს კი არაჩვეულებრივი მაგალითია იმისა, რამდენად დაშორებულია რეკლამის მწარმოებელთა ერთობლივი მარკეტინგი სხვა სარეკლამო აქტივობებს.