ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
As an element of the promotion mix, the sales force is very effective in achieving certain marketing objectives and carrying out such activities as prospecting, communicating, selling and servicing, and information gathering.
როგორც მარკეტინგული კომპლექსის ნაწილი, გაყიდვების პერსონალი ძალიან ეფექტურად ახერხებს მარკეტინგული მიზნების მიღწევას და ისეთი საქმიანობის წარმოებას, როგორიცაა: პერსპექტიული კლიენტების დადგენა, კომუნიკაცია, გაყიდვა, მომსახურება და ინფორმაციის მოგროვება.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Social critics claim that certain marketing practices hurt individual consumers, society as a whole, and other business firms.
სოციალური კრიტიკოსები ამტკიცებენ, რომ კონკრეტული მარკეტინგული ქმედებები აზარალებს ინდივიდუალურ მომხმარებლებს, მთლიანად საზოგადოებას და სხვა ბიზნესკომპანიებს.