ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
The Changing Marketing Landscape.
ცვალებადი მარკეტინგული „პეიზაჟი“.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Finally, in the face of today’s changing marketing landscape, companies must take into account three additional factors.
საბოლოოდ, დღეს უკვე შეცვლილი მარკეტინგული „პეიზაჟიდან“ გამომდინარე, კომპანიებმა სამ დამატებით ფაქტორზე უნდა გაამახვილონ ყურადღება.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
This is the focus of strategic planning—the process of developing and maintaining a strategic fit between the organization’s goals and capabilities and its changing marketing opportunities.
სწორედ ამაზეა ფოკუსირებული სტრატეგიული დაგეგმვა — პროცესი, რომელიც მოიცავს სტრატეგიული თანხვედრის ჩამოყალიბებასა და შენარჩუნებას კომპანიის მიზნებსა და გარემოში არსებულ შესაძლებლობებს შორის.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
But Xerox’s harrowing experience provides a cautionary tale of what can happen when a company—even a dominant market leader—fails to adapt to its changing marketing environment.
მაგრამ მისი საკმაოდ მტკივნეული გამოცდილება ერთგვარი გაფრთხილებაა სხვებისთვის და მიგვანიშნებს იმაზე, რა შეიძლება მოუვიდეს წარმატებულ ორგანიზაციას, თუ იგი ვერ აჰყვება ცვალებადი გარემოს მოთხოვნებს.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Blame it on change or — rather—on Xerox’s failure to adapt to its rapidly changing marketing environment.
ეს ყველაფერი გარემოში მომხდარ ცვლილებებს უნდა დავაბრალოთ, თუ ქსეროქსის უუნარობას, მოეხდინა ადაპტირება სწრაფად ცვალებად მარკეტინგულ გარემოში?
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Even the most dominant companies can be vulnerable to the often turbulent and changing marketing environment.
ყველაზე დიდი და დომინანტი კომპანიებიც კი მგრძნობიარენი არიან ცვალებად და ბუნდოვან გარემოზე.