მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Whatever direct marketing tools they use, marketers must work hard to integrate them into a cohesive marketing effort.
არ აქვს მნიშვნელობა, პირდაპირი მარკეტინგის რა მექანიზმებს იყენებენ ისინი, მარკეტოლოგებმა დაუღალავი შრომის ფასად უნდა შეძლონ მათი ინტეგრირება მარკეტინგულ კომპლექსში.