მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
This area has been called social marketing, defined by the Social Marketing Institute (SMI) as the use of commercial marketing concepts and tools in programs designed to bring about social change.
ამ სფეროს სოციალური მარკეტინგი უწოდეს, რაც, სოციალური მარკეტინგის ინსტიტუტის (სმი) განმარტებით, კომერციული მარკეტინგის კონცეფციებისა და მექანიზმების გამოყენებაა იმ პროგრამებში, რომელთა მიზანია ცალკეული ინდივიდების საქციელზე გავლენის მოხდენა.