ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 15. რეკლამირება და საზოგადოებასთან ურთიერთობა
Whereas many PR practitioners see their jobs as simply communicating, marketing managers tend to be much more interested in how advertising and PR affect brand building, sales and profits, and customer relationships.
მრავალი პიარპრაქტიკოსი საკუთარ ფუნქციად მხოლოდ კომუნიკაციას მიიჩნევს, მარკეტინგის მენეჯერები კი უფრო მეტად დაინტერესებულნი არიან იმით, როგორ გავლენას ახდენს რეკლამა და პიარი ბრენდზე, მის გაყიდვებზე, მოგებასა და მომხმარებლებთან ურთიერთობაზე.