მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 15. რეკლამირება და საზოგადოებასთან ურთიერთობა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Whereas many PR practitioners see their jobs as simply communicating, marketing managers tend to be much more interested in how advertising and PR affect brand building, sales and profits, and customer relationships.
მრავალი პიარპრაქტიკოსი საკუთარ ფუნქციად მხოლოდ კომუნიკაციას მიიჩნევს, მარკეტინგის მენეჯერები კი უფრო მეტად დაინტერესებულნი არიან იმით, როგორ გავლენას ახდენს რეკლამა და პიარი ბრენდზე, მის გაყიდვებზე, მოგებასა და მომხმარებლებთან ურთიერთობაზე.