ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 11
• Analyze your student company’s marketing plan in terms of the "Four Ps."
• გააანალიზეთ თქვენი მოსწავლეთა კომპანიის მარკეტინგის გეგმა „მარკეტინგის ოთხი P-ს“ თვალსაზრისით.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
An effective marketing program blends each marketing mix element into an integrated marketing program designed to achieve the company’s marketing objectives by delivering value to consumers.
ეფექტური მარკეტინგული პროგრამა მარკეტინგული კომპლექსის ყველა ელემენტს თავს უყრის კოორდინირებულ პროგრამაში, რომლის მიზანია მყიდველისათვის ფასეულობის მიწოდება.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
A company’s marketing environment consists of the actors and forces outside marketing that affect marketing management’s ability to build and maintain successful relationships with target customers.
კომპანიის მარკეტინგული გარემო მოიცავს გარე მონაწილეებსა და ძალებს, რომლებიც გავლენას ახდენენ მარკეტინგის მართვის უნარზე, ააგოს და შეინარჩუნოს წარმატებული ურთიერთობები მიზნობრივ მყიდველებთან.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
The company’s marketing environment also includes various publics.
კომპანიის მარკეტინგული გარემო მრავალფეროვან საზოგადოებასაც მოიცავს.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Because such government agencies have some discretion in enforcing the laws, they can have a major impact on a company’s marketing performance.
ასეთ სამთავრობო სააგენტოებს კომპანიის მარკეტინგულ მაჩვენებელზე დიდი გავლენა აქვთ, ვინაიდან ფლობენ გარკვეული სახის თავისუფლებას კანონების გატარებაზე.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
The marketing information system primarily serves the company’s marketing and other managers.
მარკეტინგული ინფორმაციის სისტემა, უპირველეს ყოვლისა, კომპანიის მარკეტინგისა და სხვა განყოფილებების მენეჯერებს ემსახურება.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Data collection can be carried out by the company’s marketing research staff or outside firms.
მონაცემთა შეგროვება ხდება კომპანიის მარკეტინგული კვლევის თანამშრომლებისა და გარე მარკეტინგული ფირმების საშუალებით.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
It primarily serves the company’s marketing and other managers, but it may also provide information to external partners.
იგი, უპირველეს ყოვლისა, ემსახურება კომპანიის მარკეტინგისა და სხვა მიმართულებების მენეჯერებს, მაგრამ ასევე აწვდის ინფორმაციას გარე პარტნიორებსაც.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
All the company’s marketing mix efforts must support the positioning strategy.
კომპანიის მარკეტინგული კომპლექსის ყველა საშუალება პოზიციონირების სტრატეგიის მხარდაჭერისკენ უნდა იყოს მიმართული.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Critics also charge that a company’s marketing practices can harm other companies and reduce competition.
კრიტიკოსები იმასაც ამბობენ, რომ ერთი კომპანიის მარკეტინგულ საქმიანობას შეუძლია დააზარალოს სხვა კომპანიები და შეამციროს კონკურენცია.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Under the sustainable marketing concept, a company’s marketing should support the best long-run performance of the marketing system.
მდგრადი მარკეტინგის ძირითადი პრინციპის თანახმად, კომპანიის მარკეტინგულმა გუნდმა აუცილებელია ხელი შეუწყოს მარკეტინგული სისტემის გამართულ ფუნქციონირებას გრძელვადიან პერსპექტივაში.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Under the sustainable marketing concept, a company’s marketing should support the best long-run performance of the marketing system.
მდგრადი მარკეტინგის კონცეფციის თანახმად, კომპანიის მარკეტინგული გუნდი ვალდებულია ხელი შეუწყოს მარკეტინგული სისტემის გამართულ ფუნქციონირებას გრძელვადიან პერსპექტივაში.