მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Company marketing managers should be able to obtain full and reliable information about any competitor affecting their decisions.
კომპანიის მარკეტინგის მენეჯერებმა უნდა შეძლონ სრული და სანდო ინფორმაციის მოპოვება ნებისმიერი კონკურენტის შესახებ, რომელიც მის გადაწყვეტილებებზე ახდენს გავლენას.