ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
“In the world of consumerism, marketing is there to promote consumption,” says one marketing critic.
„კონსიუმერიზმის სამყაროში მარკეტინგს მომხმარებლის ხელშეწყობა ევალება," — ამბობს მარკეტინგის ერთ-ერთი კრიტიკოსი და განაგრძობს.