მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Another recent study revealed that consumers find sources of user-generated content—discussion forums, blogs, online review sites, and social networking sites—three times more influential when making a purchase decision than conventional marketing methods such as TV advertising.
მეორე კვლევამ აჩვენა, რომ მომხმარებლები თვითონ პოულობენ სხვა მყიდველის მიერ შექმნილ ინფორმაციას. ყიდვის გადაწყვეტილების მიღებისათვის დისკუსია-ფორუმები, ბლოგები, ონლაინრეკომენდაციების ვებგვერდები და სოციალური ქსელები სამჯერ უფრო გავლენიანია, ვიდრე ტრადიციული მარკეტინგული მეთოდები, როგორიცაა, ტელერეკლამა.