მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Activities such as consumer research, product development, communication, distribution, pricing, and service are core marketing activities.
ძირითად მარკეტინგულ საქმიანობად მოიაზრება მომხმარებლის კვლევა, პროდუქტის განვითარება, კომუნიკაცია, დისტრიბუცია, ფასწარმოქმნა და მომსახურება.