მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
It includes direct product production costs, marketing expenses budgeted to attain a given sales forecast, and overhead expenses assigned to the organization or product.
მასში მოცემულია პროდუქტის გამოშვებისათვის საჭირო პირდაპირი ხარჯები, ბიუჯეტში დაფიქსირებული მარკეტინგული ხარჯები, რაც საჭიროა პროგნოზირებადი გაყიდვების მიღწევისათვის და ორგანიზაციის ზედნადები ხარჯები.