ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
These goals then become the company’s current marketing objectives.
ამ მიზნებმა კომპანიის მარკეტინგული მიზნების სახე უნდა მიიღოს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
The main section of the plan presents a detailed SWOT analysis of the current marketing situation.
გეგმის ძირითად ნაწილს წარმოადგენს არსებული მარკეტინგული მდგომარეობის SWOT ანალიზი.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
The main components of a marketing plan are the executive summary, the current marketing situation, threats and opportunities, objectives and issues, marketing strategies, action programs, budgets, and controls.
მარკეტინგული გეგმის ძირითადი კომპონენტებია: წინასიტყვაობა (მოკლე ანოტაცია), არსებული მარკეტინგული მდგომარეობის ანალიზი,საფრთხეებისა და შესაძლებლობების ანალიზი, მიზნებისა და ამოცანების ჩამოყალიბება, მარკეტინგული სტრატეგიები, სამოქმედო პროგრამები, ბიუჯეტი და კონტროლის მექანიზმები.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
Often, an analysis of internal data is the starting point for assessing the current marketing situation.
ხშირად, შიდა მონაცემთა ანალიზი ამოსავალი წერტილია მიმდინარე მარკეტინგული მდგომარეობის შესაფასებლად.