ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Next, marketers design a customer-driven marketing strategy with the goal of getting, keeping, and growing target customers.
შემდეგ ისინი მყიდველებზე ორიენტირებულ მარკეტინგულ სტრატეგიას ქმნიან, რათა მოიპოვონ, შეინარჩუნონ და გაზარდონ მიზნობრივი მყიდველების რაოდენობა.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Objective 3 Identify the key elements of a customer-driven marketing strategy and discuss the marketing management orientations that guide marketing strategy.
მიზანი 3 დაადგინეთ მყიდველებზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგიის ძირითადი ელემენტები და განიხილეთ მარკეტინგული მართვის მიმართულებები, რომლების მარკეტინგულ სტრატეგიას უძღვის წინ.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
In this chapter, we dig deeper into steps two and three of that process: designing customer-driven marketing strategies and constructing marketing programs.
წინამდებარე თავში ჩვენ ამ პროცესის მეორე (მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგიების შექმნისა) და მესამე (მარკეტინგული პროგრამების შედგენის) ეტაპებს დეტალურად განვიხილავთ.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Like Nike, outstanding marketing organizations employ strongly customer-driven marketing strategies and programs that create customer value and relationships.
ნაიკის მსგავსად, წამყვანი კომპანიები იყენებენ მყიდველზე ორიენტირებულ მარკეტინგულ სტრატეგიებსა და პროგრამებს, რომლებიც მთლიანად კომპანიის სტრატეგიის ჩარჩოებში ჯდება.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Customer-Driven Marketing Strategy.
მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
This chapter looks further into key customer-driven marketing strategy decisions dividing up markets into meaningful customer groups (segmentation), choosing which customer groups to serve (targeting), creating market offerings that best serve targeted customers (differentiation), and positioning the offerings in the minds of consumers (positioning).
წინამდებარე თავში მოცემულია მთავარი მარკეტინგული სტრატეგიული გადაწყვეტილებები, რომლებიც მომხმარებელთა სურვილებზეა მორგებული: ბაზრის დაყოფა მნიშვნელოვანი კლიენტების ჯგუფებად (სეგმენტაცია), კლიენტების მიზნობრივი ჯგუფების შერჩევა, საბაზრო შეთავაზებების შექმნა, რომლებიც ყველაზე კარგად პასუხობს სამიზნე ჯგუფის მოთხოვნებს (დიფერენციაცია) და მომხმარებელთა გონებაში შეთავაზებათა პოზიციონირება.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
It must design customer-driven marketing strategies that build the right relationships with the right customers.
ამრიგად, კომპანიების უმეტესობა ძალიან ფრთხილია იმ მომხმარებლების შერჩევისას, რომლებთანაც ურთიერთობის დამყარება სურს.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
Figure 7.1 shows the four major steps in designing a customer-driven marketing strategy.
სურათი 7.1 გვიჩვენებს მიზნობრივი მარკეტინგის სტრატეგიის განსაზღვრის ოთხ ძირითად საფეხურს.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
In this chapter, you learned about the major elements of a customer-driven marketing strategy: segmentation, targeting, differentiation, and positioning.
ამ თავში თქვენ შეისწავლეთ მარკეტინგული სტრატეგიის ძირითადი ელემენტები: სეგმენტაცია, მიზნობრივი ბაზრის შერჩევა, დიფერენციაცია და პოზიციონირება.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Define the major steps in designing a customer-driven marketing strategy: market segmentation, targeting, differentiation, and positioning.
განსაზღვრეთ მიზნობრივი მარკეტინგის სამი საფეხური: ბაზრის სეგმენტაცია, მიზნობრივი ბაზრის შერჩევა და ბაზარზე პოზიციონირება.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
A customer-driven marketing strategy begins with selecting which customers to serve and determining a value proposition that best serves the targeted customers.
მიზნობრივი მარკეტინგი გულისხმობს სტრატეგიების შემუშავებას საჭირო მომხმარებელთან საჭირო ურთიერთობის ასაგებად.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
After examining customer-driven marketing strategy, we now take a deeper look at the marketing mix: the tactical tools that marketers use to implement their strategies.
ახლა, როდესაც მყიდველებზე ორიენტირებულ მარკეტინგულ სტრატეგიას გაეცანით, განვაგრძობთ მოგზაურობას მარკეტინგული კომპლექსის შესწავლისაკენ – კომპანიების სტრატეგიების დანერგვისათვის საჭირო მარკეტინგული იარაღისკენ.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
Good marketing companies win, keep, and grow customers by understanding customer needs, designing customer-driven marketing strategies, constructing value-delivering marketing programs, and building customer and marketing partner relationships.
წარმატებული კომპანიები მყიდველებს იზიდავენ, ინარჩუნებენ და მათ რიცხვს ზრდიან იმით, რომ კარგად ესმით მათი საჭიროებები, ამზადებენ მომხმარებლებზე ორიენტირებულ მარკეტინგულ სტრატეგიებს, სათანადო ფასეულობის შემქმნელ მარკეტინგულ პროგრამებს და ამყარებენ პარტნიორულ ურთიერთობებს.