ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Like many other marketing tools, database marketing requires a special investment.
ისევე, როგორც მრავალ სხვა მარკეტინგულ მეთოდს, მონაცემთა ბაზის მარკეტინგსაც განსაკუთრებული ინვესტიციები სჭირდება.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Consumers often benefit from database marketing.
მომხმარებლები ხშირად სარგებელს ხედავენ მონაცემთა ბაზის მარკეტინგისაგან.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Using database marketing, today’s marketers can target small groups or individual customers, tailor offers to individual needs, and promote these offers through personalized communications.
მონაცემთა ბაზების მარკეტინგის გამოყენებით დღევანდელ მარკეტოლოგებს შეუძლიათ მთელი ძალისხმევა მცირე ჯგუფებისა და ინდივიდუალური მომხმარებლებისადმი მიმართონ, კონკრეტულ საჭიროებებს მოარგონ შეთავაზებები და პერსონალური საკომუნიკაციო არხებით გაუშვან მათი რეკლამა.