ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Next, it interacts with the marketing environment to develop needed information through internal company databases, marketing intelligence activities, and marketing research.
შემდგომ ამ საჭირო ინფორმაციის გენერირებას ახდენს კომპანიის შიდა მონაცემთა ბაზების, მარკეტინგული დაზვერვისა და მარკეტინგული კვლევების საშუალებით.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Using commercial online databases, marketing researchers can conduct their own searches of secondary data sources.
კომერციული, ონლაინმონაცემთა ბაზის გამოყენებით მკვლევარ-მარკეტოლოგებს მეორადი მონაცემები შეუძლიათ დამოუკიდებლად მოიძიონ.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Then the MIS develops information from internal databases, marketing intelligence activities, and marketing research.
შემდეგ ხდება ინფორმაციის შევსება შიდა მონაცემთა ბაზებიდან, მარკეტინგული დაზვერვისა და კვლევის შედეგად მიღებული ინფორმაციით.