მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Over the past few years, the FTC has been updating its “Green Guides”— voluntary guidelines that it asks companies to adopt to help them avoid breaking laws against deceptive marketing.
უკანასკნელ წლებში ვაჭრობის ფედერალურმა კომისიამ რამდენჯერმე განაახლა თავისი „მწვანე მეგზური“ — რჩევები, რომელთა ნებაყოფლობით შესრულებასაც ითხოვს კომპანიებისგან, რათა ამ კომპანიებმა უნებლიეთ არ დაარღვიონ კანონი.