ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Over the past few years, the FTC has been updating its “Green Guides”— voluntary guidelines that it asks companies to adopt to help them avoid breaking laws against deceptive marketing.
უკანასკნელ წლებში ვაჭრობის ფედერალურმა კომისიამ რამდენჯერმე განაახლა თავისი „მწვანე მეგზური“ — რჩევები, რომელთა ნებაყოფლობით შესრულებასაც ითხოვს კომპანიებისგან, რათა ამ კომპანიებმა უნებლიეთ არ დაარღვიონ კანონი.