ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Broadly defined, marketing is a process by which individuals and organizations obtain what they need and want through creating and exchanging value with others.
ფართო გაგებით, ჩვენ მარკეტინგი არის პროცესი, რომლის მეშვეობითაც პირები და ორგანიზაციები ფასეულობების შექმნითა და სხვებთან მათი გაცვლით იღებენ იმას, რაც სურთ და სჭირდებათ.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
In Chapter 1, we defined marketing and outlined the steps in the marketing process.
1-ელ თავში ჩვენ განვსაზღვრეთ მარკეტინგი და ჩამოვაყალიბეთ მარკეტინგული პროცესის ეტაპები.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
The total market demand for a product or service is the total volume that would be bought by a defined consumer group in a defined geographic area in a defined time period in a defined marketing environment under a defined level and mix of industry marketing effort.
მთლიანი ბაზრის მოთხოვნა არის პროდუქციის მთლიანი მოცულობა, რომელიც შესყიდული იქნება კონკრეტული მომხმარებელთა ჯგუფის მიერ, განსაზღვრულ გეოგრაფიულ არეალში, განსაზღვრულ დროის მონაკვეთში, განსაზღვრულ მარკეტინგულ გარემოში და ინდუსტრიის მხრიდან განსაზღვრული მარკეტინგული ძალისხმევის პირობებში.