ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
In turn, each business and product develops detailed marketing and other departmental plans.
თავის მხრივ, თითოეული ბიზნესისა თუ პროდუქტისთვის იქმნება დეტალური მარკეტინგული თუ სხვა ფუნქციური გეგმა.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
A detailed marketing plan is needed for each business, product, or brand.
თითოეულ საქმიანობას, პროდუქტსა თუ ბრენდს დეტალური მარკეტინგული გეგმა სჭირდება.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Then each business and product unit must develop detailed marketing plans in line with the company-wide plan.
ბიზნესისა და პროდუქტის თითოეული ერთეული ვალდებულია, კომპანიის სტრატეგიული გეგმის შესაბამისად ჩამოაყალიბოს დეტალური მარკეტინგული გეგმები.