ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
For example, by studying Mac fanatics, Apple can better pinpoint its target market and develop marketing appeals.
მაგალითად, მაკის ფანატიკოს მომხმარებელთა შესწავლით ეფლს შეუძლია უკეთ განსაზღვროს სამიზნე ბაზარი და განავითაროს შესაბამისი მარკეტინგული მიდგომები.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
Using the PLC concept to develop marketing strategy also can be difficult because strategy is both a cause and a result of the PLC.
პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის ცნების გამოყენებით მარკეტინგული სტრატეგიის განვითარება ასევე ძნელი იქნება, ვინაიდან სტრატეგია არის პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის როგორც მიზეზი, ისე შედეგი.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
You’ve now learned the fundamentals of how companies develop marketing strategies to create customer value and build lasting customer relationships.
თქვენ შეისწავლეთ ძირითადი საკითხები იმის შესახებ, როგორ ავითარებენ კომპანიები მარკეტინგულ სტრატეგიებს მყიდველთა ფასეულობის შესაქმნელად და მათთან ხანგრძლივი ურთიერთობების დასამყარებლად.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
Even government agencies develop marketing plans for initiatives such as building public awareness of proper nutrition and stimulating area tourism.
სახელმწიფო უწყებებიც კი სახავენ მარკეტინგულ გეგმებს ისეთი ინიციატივებისათვის, როგორიცაა საზოგადოების ცოდნის ამაღლება სწორი კვების შესახებ და ტურიზმის ხელშეწყობა.