ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Market managers are responsible for developing marketing strategies and plans for their specific markets or customers.
ამ მიდგომის გამოყენებით, ბაზრის მენეჯერი ავითარებს და ახორციელებს სრულ მარკეტინგულ სტრატეგიასა და პროგრამას მოცემული ბაზრისთვის ან მყიდველთა სეგმენტისთვის.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Developing Marketing Information.
მარკეტინგული ინფორმაციის მოპოვება.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
But using this concept for forecasting product performance or developing marketing strategies presents some practical problems.
მაგრამ ამ ცნების გამოყენება პროდუქტის წარმატების პროგნოზის ან ბაზრის სტრატეგიების განვითარებისათვის გარკვეული პრაქტიკული ხასიათის პრობლემებს ქმნის.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Finally, we discuss the steps in developing marketing communications and the promotion budgeting process.
ბოლოს გადავხედავთ მარკეტინგული კომუნიკაციის განვითარებისა და ბიუჯეტის შექმნის ეტაპებს.