მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Based on such insights, the Coca-Cola Food Service group develops marketing programs and merchandising tools that help its retail partners improve their beverage sales and profits.
ასეთი ინტენსიური პარტნიორული ძალისხმევით კოკა-კოლა ავითარებს მარკეტინგულ და ე.წ. მერჩენდაიზინგის პროგრამებს, რომლებიც მის პარტნიორ საცალო მოვაჭრეებს ეხმარება გამაგრილებელი _ სასმელების გაყიდვასა და მიღებული მოგების მართვაში.