ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Based on such insights, the Coca-Cola Food Service group develops marketing programs and merchandising tools that help its retail partners improve their beverage sales and profits.
ასეთი ინტენსიური პარტნიორული ძალისხმევით კოკა-კოლა ავითარებს მარკეტინგულ და ე.წ. მერჩენდაიზინგის პროგრამებს, რომლებიც მის პარტნიორ საცალო მოვაჭრეებს ეხმარება გამაგრილებელი _ სასმელების გაყიდვასა და მიღებული მოგების მართვაში.