მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. კომპანიის მაგალითი
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
This move gave divisional marketing and sales executives direct control over a leaner, more efficient sales process, resulting in speedier sales decisions and quicker market response.
ამ ნაბიჯის შედეგად, მარკეტინგისა და გაყიდვების აღმასრულებლებს საშუალება მიეცათ, ეკონტროლებინათ გაყიდვების პროცესი, რასაც უფრო სწრაფი გადაწყვეტილებები და ბაზრის მხრიდან დაუყოვნებელი რეაგირება მოჰყვა.