ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
The major forms of direct marketing—as shown in Figure 17.1—include personal selling, direct-mail marketing, catalogue marketing, telephone marketing, direct-response television (DRTV) marketing, kiosk marketing, new digital direct marketing technologies, and online marketing.
პირდაპირი მარკეტინგის ძირითადი ფორმები მოცემულია სურათზე 17.1. — იგი მოიცავს პერსონალურ გაყიდვებს, მარკეტინგს ტრადიციული ფოსტით, კატალოგებით, ტელეფონით, ჯიხურში, ავტომანქანებით, პირდაპირი რეაგირების ტელევიზიას, ახალი ციფრული მარკეტინგის ტექნოლოგიებს და ონლაინმარკეტინგს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Direct-response television (DRTV) marketing takes one of two major forms.
პირდაპირი რეაგირების სატელევიზიო მარკეტინგი ერთ-ერთია ორი ფორმიდან.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Home shopping channels, another form of DRTV marketing, are television programs or entire channels dedicated to selling goods and services.
პირდაპირი რეაგირების სატელევიზიო არხები პირდაპირი მარკეტინგის კიდევ ერთი ფორმაა და საქონლისა და მომსახურების გაყიდვით დაკავებულ ტელეპროგრამებსა ან მთლიან არხებს მოიცავს.