მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
End-of-chapter features help to summarize important chapter concepts and highlight important themes, such as marketing and the economy, marketing technology, ethics, and financial marketing analysis.
თავის ბოლოს მოცემული მასალა კი ხელს უწყობს მათ, შეაჯამონ თავში მოცემული მნიშვნელოვანი ცნებები და ხაზი გაუსვან ისეთ მნიშვნელოვან თემებს, როგორებიცაა: მარკეტინგი და ეკონომიკა, მარკეტინგული ტექნოლოგიები, ეთიკა და ფინანსური მარკეტინგის ანალიზი.