ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
In the final three chapters, we’ll extend this concept to three special areas: creating competitive advantage, global marketing, and social and environmental marketing sustainability.
ბოლო სამ თავში ჩვენ ამ საკითხს სამი მიმართულებით განვიხილავთ: კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა, გლობალური მარკეტინგი და სოციალური და გარემო ფაქტორების მიმართ მარკეტინგული მდგრადობა.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Last year, TerraChoice Environmental Marketing, which advises companies on green positioning, reviewed claims companies made about 2,219 widely sold goods.
შარშან საკონსულტაციო კომპანია ტერაჩოის ენვაირონმენტალ მარკეტინგმა, რომელიც გარემოს დაცვასთან დაკავშირებულ რჩევებს აძლევს კომპანიებს, განიხილა კომპანიების პრეტენზიები დაახლოებით 2219 სახის საქონელთან დაკავშირებით.