ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
What steps have enlightened companies taken to carry out socially responsible and ethical marketing that creates sustainable value for both individual customers and society as a whole?
რა ნაბიჯებს დგამენ წარმატებული კომპანიები სოციალური და ეთიკური მარკეტინგის წარმოების მიზნით, რომელიც მდგრად სარგებლობას მოუტანს როგორც მომხმარებლებს, ისე მთელ საზოგადოებას?
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Thus, the sustainable marketing goals of long-term consumer and business welfare can be achieved only through ethical marketing conduct.
აქედან გამომდინარე, მდგრადი მარკეტინგის მიზნები, როგორიც არის მომხმარებლის და ბიზნესის გრძელვადიანი კეთილდღეობა, მხოლოდ ეთიკური მარკეტინგის მეშვეობით მიიღწევა.